bolts your heart?

Hejjsna sitter här brevid lilla fina Maja.
Kolla hennes blogg HÄR!


Maja, Lucas och Adam har varit här och firat william eftersom att han fyller 11 år idag :P
William visste inte att dom skulle komma så det blev som en överraskningsfest.
Maja och dom andra ska gå hem vid nio tiden och då ska jag fixa lite och sen gå och sova.

Jag ska gå och lägga mig tidigt för att William ska vara med i SN Bollen imorgon.
Men det finns en sak till hon som ska vara ledare för deras lag ringde och frågade om jag ville vara med och spela med dom för någon hade hoppat av och ja svarade ja eftersom vi inte ska vara med i SN Bollen med min klass.
Det ska bli JÄTTEROLIGT! HAPPYFACR ! :D

nu ska jag kolla på tv men bloggar kanske imorgon eller senare!
puss, Jennifer ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0