Förlåt för dålig update.

Shoo.

Idag gick jag upp tidigt för jag skulle följa med och lämna pappa som skulle till sitt jobb.
Vi ska göra om vårt grovkök(hoppas ni vet ved det är) och då kom det en kille och skulle göra om det så jag följde med gör jag våga inte va själv med han.
Efter vi hade lämnat pappa så åkte vi till ica och köpte färska bröd som vi åt till frukost:) Mums
Så vi åkte hem och åt frukost och kolla på tv, Jennie sov och jag kolla på tv.
Jag gjorde nudlar som jag åt till lunch och sen typ en timme efter så åkte jag och Jennie in 
och handlade mat mer en vad vi skulle:hehe

När vi kom hem så plocka vi upp matvarorna och sen satte jag mig här vid datorn. Chill;)
Så snart ska vi äta :)
Jag bloggar senare ikväll 

_____________________________________________________________________________________________

Imorgon ska jag nog va med Jennifer.
Nu ska jag kolla på lite annat.

Puss&Kram  // Jessica♥


 

Maskinen - Pengar. En av mina favorit låtar:)

Kommentarer
Postat av: EMELIE LILJEBERG

Jo jag ska ha en dagens blogg imorgon hade jag tänkt mig faktiskt.

2012-01-02 @ 17:27:26
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: candy

tack så mycket:) desamma:)

2012-01-02 @ 17:37:39
URL: http://ccanddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0