Min dag !

hejjsan :D
Idag så har jag varit med jessica moa och rebecka :D
Vi har tagit lite bilder sen har vi kollat på tv.
Jag gick hem och då åt jag mat och nu sitter jag här och bloggar !
MIN DAG I SKOLAN:
Vi började kl. 08.00 på morgonen och då gick vi in i klassrummet och så hade vi samling och efter det så hadde vi No med ronny och då pratade vi om den nya No-lådan vi skulle ha.
Sen gick v på rast och efter det så hade vi So med lotta och vi pratade lite om vrf afrika är fattigt och så.
Sen hade vi innerast och sen skulle vi äta mat och det blev pannbiff och potatis. Sådär :/
Sen hade vi idrott och då körde vi flygande mattan.
Vi slutade kl. 14.00

Nu har jag inget mer att blogga om !

puss, JENNIFER ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0