Nice kväll!

hejjsaaan jag har sett att det har kommit några komentarer till dagensblogg ! FORTSÄTT SÅ !
Våra gäster som har varit här hela kvällen har nyss gått hem och då sätter jag mig här framför datan och bloggar.
vi är mat och sen åt vi efterrätt och sen gick vi upp och kollade på beauty and the geek.
Jag ska snart gå och lägga mig för imorgon kkommer typ hela släktn och så ska vi ha kalas för william och pappa eftrsom att william redan har fyllt år och pappa på söndag :D
Mamma ska sova med mig här uppe för pappa och william vill se på sverige ryssland ishockey matchen !
Jaja glöm inte att anmäla er till dagens blogg  !  ANMÄL ER HÄR OM NI VILL !

puss, JENNIFER ;*


Säger godnatt nu för jag tror inte att jag kommer blogga mera

Kommentarer
Postat av: Anju

sv: sorry! Den omgången är avslutad! Här är den nya:http://myonlywishisidiereal.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-2.html

2012-01-06 @ 00:09:53
URL: http://myonlywishisidiereal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0