Sorry att jag inte bloggat ;(

GÅRDAGEN
hejjsan förlåt att jag inte boggade igår.
jag var ju på SN Bollen och jag var trött när jag kom hem så jag orkade inte blogga.
Jag var ju med och spelade med min lille brors lag och det gick inte så bra vi förlorade alla matcher.
Vi fick tackobuffé och när jag hade ätit den så gick jag inte till planen igen och då ser jag Alice, Wilma, Madde och Johanna. Vet inte riktigt vad dom gjorde där med jag tror i alla fall att Alice och Wilma kollade på när Sanna spelade men madde och johanna typ bara hängde där.
Sen åkte vi hem och då satte jag mig och kollade tv.
Sen så badade jag lite eftersom att jag var trött men sen var klockan 20.00 och då gick jag upp och kollade på tv.

Nu om en lite stund så ska jag kolla på tv lite tror jag ! :P
Förut så ringde jag jessica men vi kunde inte vara nu för hennes farfar skulle komma.
Men hon skulle ringa sen när han åkt hem ! (YYess)

puss, JENNIFER ;*



Bjuder på en bild på mig själv har ! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0