12 januari 2012

årkar inte blogga nu.
men min dag har varit sådär jag trillade i en vattenpöl när jag va på isen så jag vart blöt och fick gå hem och byte byxor så att jag inte skulle bli sjuk och slöjden var sjuk tråkig hade inget att göra för jag hede glömt mitt arbete hemma för jag skulle sy lite hemma så jag kunde ju inte göra något på det passet så jag fick städa i tygrummet och vika tygger och sopa det var inte kul!! :(

Sen lite senare så ska jag fixa om låten som jag jessica och rebecka ska ha i talangjakten men vi sak ju ha med en liten bitt av SEXY AND I KNOW IT och det har d´blivit 18 års gräns på den på youtube så pappa ska hjälpa mig sen med att logga in på youtobe och så så jag kan fixa det !!

puss, JENNIFER ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0